0
×

Rejestracja

Informacje profilowe

Dane dostępu

lub zaloguj

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
To nie jest adres email!
Adres email jest wymagany!
This email is already registered!
Hasło jest wymagane!
Wprowad prawidłowe hasło!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email lub hasło jest nieprawidłowe!
Jeśli na zakupionym towarze zauważyłaś wadę fabryczną, lub taką, która nie wynikła z Twojej winy, masz pełne prawo do reklamacji uszkodzonego towaru.. Prześlij do nas uszkodzony produkt wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) a my odeślemy go do producenta, zwracając Tobie pieniądze lub wymieniając wadliwy produkt. Jeśli uszkodzenie powstało w wyniku transportu, do reklamacji bardzo pomocny będzie protokół szkody spisany w obecności doręczyciela. Informujemy, że w przypadnku bielizny osobistej, okres jej naturalnego zużycia wynosi sześć miesięcy od momentu jej pierwszego użycia.


Reklamacje produktów zakupionych w sklepie internetowym prosimy wysyłać na adres:
Lady’s Place
Stacja Metro Centrum
Galeria handlowa - pasaż zachodni
lok.2001C
00-110 Warszawa



W kwestiach niewymienionych w zasadach określonych w dziale Informacje, zastosowanie mają aktualne przepisy prawa konsumenckiego. W przypadku zaistnienia sporów, konsument ma prawo do skierowania powództwa do wybranego przez siebie sądu rejonowego. Ma on również możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur, np. możliwości skierowania sprawy do stałego polubownego sądu konsumenckiego, mediacji przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej, za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.