0
×

Rejestracja

Informacje profilowe

Dane dostępu

lub zaloguj

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
To nie jest adres email!
Adres email jest wymagany!
This email is already registered!
Hasło jest wymagane!
Wprowad prawidłowe hasło!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email lub hasło jest nieprawidłowe!
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, jest zbyt mały bądź za duży, nie ma problemu!
Możesz dokonać zwrotu lub wymiany, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Żebyśmy mogli jak najszybciej i sprawnie zatwierdzić taki zwrot lub wymianę, prosimy o zastosowanie się do kilku poniższych zasad:
  • Pamiętaj by przed odesłaniem paczki dobrze ją zabezpieczyć na czas transportu. Prosimy, żeby produkt był w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.
  • Produkt powinien być ometkowany i kompletny.
  • Produkt powinien być czysty i nie nosić żadnych śladów użytkowania.
  • Do paczki prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który dołączamy do każdego produktu.
Prosimy nie wysyłać zwrotów za pobraniem.

Niezastosowanie się do powyższych wymagań nie oznacza oczywiście kategorycznej odmowy zwrotu, natomiast w związku z możliwą potrzebą wyjaśniania kwestii formalno-prawnych, zwrot może nie nastąpić automatycznie.

Pieniądze bądź ewentualną różnicę wynikającą z wymiany produktu wpłacimy na Twoje konto bankowe w czasie 14 dni roboczych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty wysyłki zwrotu ponosi nabywca. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów dostarczenia towaru. W takiej sytuacji sprzedawca zwraca jedynie koszty najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w swojej ofercie, bez względu na to, jaki środek transportu został wybrany w momencie składania zamówienia.
Gdy kupujący wyrazi chęć wymiany produktu na inny rozmiar lub model, będzie to możliwe po zaksięgowaniu sumy pokrywającej różnicę w cenie.

Pamiętaj! W razie widocznych uszkodzeń zewnętrznych przesyłki, masz prawo żądać od doręczyciela, komisyjnego otwarcia paczki.

Zwroty prosimy wysyłać na adres:
Lady’s Place
Stacja Metro Centrum
Galeria handlowa - pasaż zachodni
lok.2001C
00-110 Warszawa
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.